تزریق ژل چانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1402
بازدید : 108
نویسنده : mozhgan

ابتکار و نوآوری در خدمات جوانسازی پوست و مو توسط متخصصان این عرصه همواره در جهت کاهش ریسک و بهبود نتایج بوده است. تزریق ژل یا فیلر یکی از مرسوم ترین روش های جوانسازی و زیبایی است که غیرتهاجمی بودن و رویت فوری نتایج از ویژگی های بارز آن می باشد. از فیلر برای نواحی مختلف صورت و بدن و متناسب با میزان مورد نیاز استفاده می شود. تزریق فیلر چانه یکی از کاربردهای فیلر است که در این مقاله از مجله فیلربینی قصد داریم به بررسی تمامی جوانب آن بپردازیم.

بیشتربخوانید... فیلر زیر چشم چیست ؟

مراحل فیلر چانه

فیلرها نوعی مواد پرکننده حاوی نوعی ژل مخصوص هستند که برای توازن، رفع چین و چروک، افزایش حجم و فرم دهی به کار می روند. در قسمت چانه تزریق ژل برای اصلاح فرم و تناسب زاویه فک مورد استفاده قرار می گیرد. تعیین میزان حجم، استریل ناحیه مورد نظر، بی حسی موضعی و در نهایت تزریق ژل به لایه های زیرین پوست از مراحل فیلر چانه هستند. بوتاکس چانه یکی دیگر از روش هایی است که برای رفع چین و چروک چانه به وسیله شل کردن عضلات انجام می گیرد و می توان از هر دو روش برای رسیدن به فرم V و زیبایی چانه استفاده کرد.

مزایای تزریق ژل چانه

چانه یکی از ستون‌های مرکزی صورت است و ممکن است عدم تناسب آن شکل کلی و ترکیب صورت را به هم بزند. با تزریق ژل در قسمت زیرین چانه فرم آن کشیده تر شده و در نهایت خط فک اصلاح می شود. روش‌های جراحی مانند ژنیوپلاستی یا کاشت چانه ممکن است نتایج بهتری داشته باشند، اما این روش‌ها هم تهاجمی و هم دارای عوارض نسبی هستند. اصلاح فرم و حجم دهی به چانه از طریق تزریق ژل یک جایگزین کاملاً ایمن، غیرتهاجمی و مقرون‌به‌صرفه است که نتایج بسیار خوبی را بدون هیچ وقفه‌ای ارائه می‌دهد. شاخص ترین ویژگی های فیلر چانه را می توان در موارد زیر بیان کرد:

  • غیرتهاجمی بودن
  • رویت فوری نتایج
  • انجام آن در حداکثر یک ساعت
  • عوارض محدود
  • برگشت به حالت قبلی چانه در صورت عدم رضایت
  • سفت و صاف شدن پوست
  • تناسب صورت

رفرنس





:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com